Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

ehhh aku nampak pelangi laaaa Mei 6, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 10:20 am

lovedah berapa hari ni hujan asik turun ja aku sorang ni, tapi rupa2nya aku nak dapat pelangi hari ni.

aku keja macam besa ja hari ni, tapi ada beberapa kejadian yang significant yang buat aku happy sepanjang hari and hari aku berlalu dengan begitu positive sekali.

pertamanya pagi tadi mai2 ja ofis aku terus buka e-mail, err and i am expected @#$% to emel me. and yes she did sent me an emel. fulamak lepas baca e mel tu baru aku sedar naluri wanita. aku terus rasa kesian baca emel tu. tapi________________________________haahahahaahha the victory is mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. ha puas hati. Glory mayya glooory mayyaaaaa.

aku sangat hepi lepas baca emel tuh. then aku pun melalui la fasa fasa positif dalam hidop seperti: 1. TSM telah memuji baju aku hari ni amt sesuai dengan aku yang cantik ni( 3 perkataan terakhir hanya muncul dalam imaginasi aku). 2. kekasih gelapku nun di europe maseg akuuu, huhu sukanya, dia adalah seseorang yang aku amat crush dan dia pon tahu aku admire dia and in fact we had a very sweet time together before dia balik ke Europe. hey hey you you! jangan jeles aaa. 4. aku dapat call dari Ministry of international trade yang proposal aku dah di remark oleh muhyiddin yassin huahuahua .5. on the way balik aku telah nampak pelangi yang betul2. sungguh aku x caya yang hidop aku hari tu akan berakhir dengan positif sekali..

 

 

Tinggalkan komen