Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

I miss Blogging so much Mei 30, 2012

Filed under: Pelbagai — mayyaclassic @ 10:44 am

Fatin Liyana memang la boleh dapat rating tertinggi dan layak mendapat jolokan Celebrity Blogger. update blog setiap hari. Saya? haih.

Tentang saya sejak saya tidak berblog:

– Saya telah menjadi isteri kepada Mohd. Mursyid Che Ahmad.Bangga betul saya dapat berkahwin dengan dia, sebab saya sudah mempunyai telinga yang boleh mendengan segala bebelan saya. Ah..Bahagia.

ImageAh,

– Saya telah menjadi seorang yang super sibuk dengan segala kerja saya.

– Saya pernah berazam untuk memuat naik segala info terbaharu tentang saya supaya saya dapat mengimbau segala kenangan lalu. Eh! tiba-tiba saya teringat yang Friendster telah lenyap dari muka bumi. saya ada banyak kenangan dengan Friendster.

Ok. Daa

 

Tinggalkan komen