Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Februari 5, 2011

Filed under: Pelbagai — mayyaclassic @ 2:15 pm

Terus terang, masuk tahun ni umur saya 27 tahun. Saya dah akil baligh lama dah, tapi amalan untuk bekalan akhirat masih sangat di tahap nyawa-nyawa ikan. Baik, saya akan perbaiki bahagian itu. Bila bahagian itu A, baru bahagian lain akan turut A.

Masa umur saya 7 tahun, saya darjah 1, bagai satu letupan supernova bila saya menginjak ke darjah satu. Hei, itu perkara besar kan? mendapat kepercayaan dari ibubapa untuk membeli makanan di kantin sendiri pada usia 7 tahun. Tak sejuk ke tu?err (cool isn’t it? )

Masa umur saya 17 tahun, satu lagi letupan berlaku, SPM, tahun penentu siapa saya pada hari ini. Saya melalui fasa tersebut dengan sejuk (baca:cool) sekali. . Macam satu keajaiban berlaku, Dam Dam Dum!!saya berjaya atasi halangan dengan mudah.

Sekarang umur saya 27, mengharapkan sekali lagi berlaku sesuatu yang best. Fasa untuk merubah hidup.

Saya sedang merencana ke arah tu sekarang. Baiklah, mari kita mulakan dengan  pomander ball. Cepat search apa tu pomander ball. gtg choww

 

One Response to “”

  1. Budak_Baik Says:

    ang kawen tahun nie..cepat update blog ang..


Tinggalkan Jawapan

