Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

fakta tentang saya Jun 30, 2010

Filed under: Aku suka Semua,greenz grinding — mayyaclassic @ 9:23 am

1. Sudah dua minggu tidak cuci kereta, hujan lebat terus mencuci kereta saya.

2. Menggunakan prepaid untuk masej orang yang kerap saya hubungi.kedekut.

3.kini minum milo kosong tanpa gula untuk sarapan. 2 sudu besar milo dan air panas 1 cawan.payau.

4. Rajin mengemaskini dokumen dan yang ada dalam komputer. Saya tegur seseorang bahawa fail di komputernya semak dan serabut dan tak terurus,tikus mati bergelimpangan, lipas penuh, ada kesan air nestlo tumpah!!sedangkan pada masa itu, saya lupa mencermin diri sendiri.

5. Saya pakai inai di semua jari kecualijari telunjuk dan ibu jari tangan kanan. tak tahu kenapa.

6. Saya jumpa blog fotografi yang bagi saya tersangat menarik ; http://www.the-egallery.com . Percayalah, saya jatuh cinta dengan semua gambar yang diambil oleh photographer tempatan tersebut.Cuma saya tak suka penggambaran di kedai jual babi itu saja. Hidung babi yang mencongak ke langit buat saya rasa nak muntah, terbayang kedai babi di Kaki Bukit itu. Tetapi yang lain sangat menarik.

7. Oww, minggu ni, kedudukan saya dalam graf keceriaan dan kebahagiaan menjunam ke titik kosong. Saya serabut.

8. Saya membaca buku-buku milik ayah saya, cuba menghayati dan mengamalkan

9. Rasa bahagia dapat beli beg baru, limited edition di Padang Besar,euuu, prestige.Haha, macam perasaan membeli beg Coach di KLCC.

Ni beg kakak saya. Saya pernah ada beg warna ni masa zaman belajar dulu. Saya pakai beg ni dengan semua warna baju yang saya ada. terus hilang seri beg tersebut. Ni pulak, beg saya. Ada dua buah beg ni saja di Padang Besar( pada masa tu).Beg ni amat sesuai sekali duguna sewaktu berkelah, bersiar-siar, pakai skirt kembang warna putih, topi besar menutup muka, cermin mata besar.Then, jalan tepi pantai. ewah.

10. Kadang-kadang tertekan.Saya sedang mengatasi situasi ini.

 

7 Responses to “fakta tentang saya”

  1. paan Says:

    weh, aku pon tgh minum milo kosong gak.. tp nk bg sedap taruk milo lebih sket.. kayo la kilang milo pasnie!

  2. soksek soksek bercanda Says:

    -try search ‘KUKUBESI’ atau ‘EMPAYAR KUKUBESI’
    nih group photograhper haluan kiri malaysia…

    • mayyaclassic Says:

      Yearghh best fared!! Apa kaitan si kuku besi ni dengan Chottouch? Chot touch is so familiar to ear. Sapa ntah.

  3. soksek soksek bercanda Says:

    kte pon tk tau nk ckp mcm mn…ramai kwn yg join kuku besi n chot touch nih..kat mesia ade 2’3 nama besar dlm fotograpi nih selain kuku besi..

    • mayyaclassic Says:

      huuu..marilah kita sama-sama berjinak dalam photografi..kalau dah kaya boleh la beli camera sndiri nanti

  4. soksek soksek bercanda Says:

    ske tgk seni fotografi nih..
    tp tk brapa minat sgt….
    tk giler kamer sgt..ade hati gak nk beli dslr..tp takut hangat2 taik ayam jek.


Tinggalkan Jawapan

