Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Bila rezeki datang bergolek-golek, saya mahu shopping saja! Februari 17, 2010

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 9:43 am

Tajuk di atas adalah satu tanda protes!

Saya tak sempat lagi mau shopping untuk diri sendiri apatah lagi untuk orang lain. Apabila tiada halangan $$$, saya ada masa pulak. Ish, terasa mahu membeli masa.

Bila ada duit, 24 jam sehari tak pernah cukup-cukup untuk saya. Poor time management? mungkin. Sesiapa yang mahu jual masa kepada saya?terutamanya masa tidor. Saya sangat sangat perlukan masa tidor kerana saya sedang membesar.

Dalam senarai wajib beli belah saya untuk bulan ini, Saya hanya mahu dapatkan sepasang mata baru yang kekal untuk 3 tahun, sebuah handphone-mungkin Nokia E72;swift, slim and resourceful kata mereka. Selain itu, saya mahukan sepasang suit pejabat yang cantik  dan berjenama, semestinya mahal, yang boleh menyerap segala lemak-lemak nakal di badan saya, yakni, saya akan kelihatan lansing apabila memakainya. Itu sahaja. Yang lain-lain, saya akan beli apabila mata saya berkenan. yang pastinya, tidak lah sampai koyak rabak poket saya.

Pagi tadi, saya dengar Radio Hotfm, seorang pendengar berkongsi- Anda kaya bukan dinilai dengan berapa banyak kita berbelanja, tetapi, berapa banyak kita menyimpan. Owww saya perlu menyimpan, umur saya dah 26 tahun, saya mahu ke Mekah sebelum umur saya 35 tahun, mempunyai rumah sendiri sebelum umur saya 36 tahun, mempunyai sebidang tanah di kampung terpencil atau bukit peranginan sebelum umor 40,membina sebuah rumah agam menjelang usia 50 di tanah tersebut. Ketawakan saya? saya ini hanya kuli, mana dapat beli tanah dalam usia 32 tahun kalau saya tidak berniaga ataupun terlibat dalam Lamp Berger atau DCL, atau Rafa..

-@@@@-

Aaaa, dibawah ni, hasil warnaan saya. Nak lawan dengan budak-budak tadika, kot kot dapatlah hadiah botol air ke, tepawe ke, pensil box sindarela ke. Last- last, saya digugurkan dari pertandingan, kerana mengandungi unsur-unsur penipuan, saya menggunakan campuran warna dalam photoshop CS4. Adeiii, hancor lebur impian saya nak bergambar dengan penganjur dan masuk dalam suratkhabar arus perdana bila saya menjurai pertandingan ini. Tak pe, cuba lagi nanti tanpa bantuan kedaigambar.

 

Tinggalkan Jawapan

