Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

saya dan aktiviti menguntungkan Petronas Februari 5, 2010

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 10:34 am

Ahhaa, tak pe Petronas, takpe, sekarang nasib engkau, nanti nasib aku pulak. Anyway, terima kasih, dengan minyak Ron 97, saya berjaya meluakkan tangki minyak Viva yang berapa Elite tu dengan berjalan-jalan sekitar Kuala Perlis.

Adei, ye, baiklah, saya mengaku, sejak saya besar ni, saya kerap ke Kuala Perlis, dan untuk makan-makan saja. Tapi saya tak pernah la menjelajah kampung-kampung yang ada di kawasan KP tu. Hingga hari itu, baru saya menjejakkan selipar chomel saya ke Kampung Seberang Ramai( Oww ramai orang situ) , Kampung Pulau Ketam ( tipu, mana ada pulau pun, ketam, apatah lagi la, tak nampak pun), Kampung Wai(mungkin sebab ada simpang jalan berbentuk Y atau orang kampung sini qurious  orangnya, asik tanya, why?why?why?)dan kampung-kampung lain yang sungguh best pemandangannya. Kampung nelayan agak asing bagi saya. Haihh, macam Sakai masuk pekan la gaya saya hari tu.

Saya snap photo jugak!

Ini ala-ala hutan bakau simpan. Penuh dengan ular dan errr biawak. eyyy, tongue twist: cuba korang sebutkan buaya biawak buaya biawak buaya biawak 8 kali. mesti terkehel lidah.

Ini dekat area area sungai, oww, hakikatnya, pemandangan di sini tidaklah secantik seperti yang dpotretkan pun. Terima kasih kedaigambar CS4!

Ni dekat kampung..alaaa err..kampung tu laaa, dekat kola tu..kampung err..

Kali pertama merendek sambil mkan kek Resepi Rahsia, saya dianugerahkan dengan pemandangan yang sangat cantik ni, matahari terbenam dengan warna yang berlapis-lapis. cantik sangat. Subhanallah.

Oww, dan gambar ini pulak, sebenarnya saya tengah asyik mengambil gambar pemandangan di kampung ni,tetiba, ada sorang paparazzi dengan kamera cemotet pinknyer datang ambil gambar saya dengan tak semena-mena. Menurut sumber, paparazi ni memakai baju biru kuning sebab malam tu ada perlawanan bola sepak Perlis menentang..err penentangnya la.

 

2 Responses to “saya dan aktiviti menguntungkan Petronas”

  1. mohdfazli Says:

    weh yang baju perlis tu ain polis ka


Tinggalkan Jawapan

