Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Sepetang di Wang Klian Januari 29, 2010

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 9:25 am

Hari Ahad lepas, saya mengekori kaum kerabat saya untuk ke pasar sempadan di Wang Klian. Seperti biasa, untuk shopping tingkap dan saya tak berhasrat untuk membeli apa pun. saya cuma hendak mencuba camera baru saja. tapi saya macam malas nak bergambar bersungguh-sungguh dan tekun lantaran cuaca yang terlalu panas dan membuatkan saya pening kepala. Jadi, hasilnya adalah gambar yang malas-malasan sahaja.

Saujana mata memandang..sebetulnya, saya suka melepak atas bukit ni, sangat best.

 

2 Responses to “Sepetang di Wang Klian”

  1. Assalamualaikum, wah artikel dan gambar2 yang menarik… cikgu nak linkkan blog ni kat blog homestayperlis.blogspot.com untuk berikan gambaran suasana di tempat2 menarik di Perlis ni… teruskan usaha, nampaknya my ex stdnt ni gemar touring, sama lah kita nyek… kalau ada gambar2 yang menarik tentang Perlis masukkan lah lagi… nanti saya tolong linkkan…terima kasih…

  2. mayyaclassic Says:

    Terima kasih, mmg suka menjelajah pun. Tapi saya rasa blog saya kurang sesuai la untuk tontonan terlalu umum. isi kandungan dia agak melebih-lebih dan melampau lampau. Pulak tu bahasa yang digunakan pun agak, err, tunggang terbalik. Anyway thanks for the comment.


Tinggalkan Jawapan

