Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Terpaksa ( tapi suka) Disember 23, 2009

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 9:23 am

Sabtu ni yang sepatutnya saya manfaatkan untuk tidor terpaksa dikorbankan kerana saya akan berada di TheCarnival, Sungai Petani bagi menggantikan Farah Fauzana yang terpaksa direhatkan atas sebab-sebab tertentu. Jadi sehingga hari ini saya marah marah sayang pada Farah Fauzana kerana dengan ketiadaannya saya terpaksa menjadi pengacara majlis yang tidak kurang hebohnya. Jumaat petang lagi saya akan bertolak ke sana untuk sedikit persediaan dan sound check.  Saya dengan dosa-dosa besar atas kesalahan riak  dan ujub, memberitahu anda semua bahawa tidak akan ada sesi rehearsal, kami semua adalah professional.

Ehm, sekarang saya kena study pasal budak ni. Mungkin saya perlu bersama beliau sepanjang event berlansung. Beliau merupakan antara penyeri majlis ini di samping Avril Lavigne, Sean Kingston, Salamiah Hassan dan Imran Ajmain.

 

2 Responses to “Terpaksa ( tapi suka)”

  1. event ape tu bang? 2 org membe terlibat nmpaknya tu


Tinggalkan Jawapan

