Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

2 Perkara yang dilupakan Disember 21, 2009

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 3:27 am

Hari sudah pun 21.12.2009.Saya tidak terlupa akan dua tarikh keramat dalam hidup saya, 12.12.07 dan 16.12 setiap tahun. tetapi saya sengaja untuk tidak mengingatkan terikh terikh tersebut, dan sengaja berpura-pura lupa supaya saya dapat membuang jauh segala yang berlaku dulu. Saya nak menjejak kaki di alam nyata sekarang dan bersyukur atas kurniaan Allah

 

Tinggalkan Jawapan

