Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Tentang saya sekarang Mei 22, 2009

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 3:31 am

-saya sedang bertenang membuat kerja memandangkan bos saya tiada di ofis.

-saya sedang merancang untuk pergi mana-mana krisus penulisann bagi meningkatkan lagi kemahiran menulis, terutama bagi tulisan majalah,dan media dalam talian.

-saya sedang berdiet untuk mengkuruskan sedikit berat badan syaa. susah betol nak mencari pakaian yang cantik kalau berat badan saya melebihi 55kg.

-saya sedang dalam proses menyiapkan website syarikat saya, di mana proses final editing sedang berlansung.

– Saya baru sahaja rasa macam saya sudah sangat konfiden untuk drive di sekitar Kuala Lumpur

-saya baru sahaja membeli 2 helai blause labuh yang sopan dan cantik. ermm, masih muat di badan saya walaupun saya sudah tembam dan comel.

-saya menghadapi konflik di tempat kerja

-saya tidak sabar menunggu musim cuti persekolahan sebab saya dapat berjumpa dengan kawan-kawan saya masa kenduri kahwin Rini, Shah dan Nani nanti.

-Saya sedang membaca buku motivasi H.M.Tuah Iskandar yang bertajuk Biar Bagus Bagusss.

-Saya rasa sengal sekarang nih.

-Saya sedang bengang dengan Brother Yob yang cakap kuat-kuat depan saya nih.

 

Tinggalkan Jawapan

