Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Ada Masalah ke? Mac 5, 2009

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 1:35 am

Ada masalah pulak dengan internet ni. Masalahnyer ialah setiap kali aku membuka frienster, dia akan digantikan dengan website lain dalam masa 5 saat kemudian. hoh. Saya  suka berfriensdster sebab most of my friend masih lagi menggunakan friend networking zaman batu nih. Tak ramai pon yang pakai bukumuka-facebook yang membuatkan ramai orang rasa cool bila ada facebook dan dapat berinteraksi dengan kawan kawan hatta artis kesayangan. Padahal mereka itu amat jahil untuk mengetahui bahawasanya ada 10 fasha Sandha dan 30 Bront Palarae termasuklah 20 orang macam Elie  Ahmad yang berpura-pura jadi Maya Darina di internet.

Oh ya, sebenarnya saya ingin meraikan ulang tahun blog saya yang pertama. Rupanya dah setahun saya menulis blog. Tapi saya dapat membuat kesimpulan bahawa blog saya ini masih belom mempunyai  hala tuju sendiri. lebih banyak merapu tentang diri sendiri. Saya  pernah juga terfikir untuk menjadikan blog saya ini menjadi lebih bersifat ilmiah, namun, saya rasa dah banyak blog sebegitu di  laman sesawang ni, jadi saya pun mengambil keputusan untuk tidak  menghantar post-post ilmiah. Saya sudah bosan mendengar leteran dan dan membaca serta membuat kajian di alam nyata, jadi di alam maya ini, saya ingin bermain-main dah berlari-lari pula.  Lagi pun, siapa peduli, ini kan blog saya. Ermm saya sedang berfikir bagaimana caranya untuk merayakan ulangtahun blog saya ini.erm. boleh tak kalau sempewna ulang tahun blog ni saya ingin menghadiahkan diri saya sebuah buku bertajuk The Pink Book by Aziah jasmin. Ia adalah sebuah buku dengan konsep menyeluruh tentang penampilan wanita. Nanti saya akan dapatkannya di pasaran.

 

Tinggalkan Jawapan

