Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Tadi saya mengamuk!!!! Februari 26, 2009

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 9:58 am

Saya ini sedang  marah tahu!

Jangan ada sesiapa sebut nama saya.

Saya marah pada semua orang

Kepada dia, kamu, awak, dia, mereka,puan.

marah saya ini adalah kerana mereka juga kena marah

akibatnya saya pun kena marah dengan mereka.

Sesuka hati jiwa nurani mereka saja

Habis,

Bagaimana dengan saya?

Saya perlu marah kepada siapa?

Kepada kucing jiran saya yang suka berak di pokok bunga melur mak saya tu?

Kepada seekor ikan kawan saya Halimatun yang bernama Fateh tu?

Atau kepada cengkerik  bangang yang bising-bising waktu saya nak tidur kat kampung saya itu?

huhhhhhh

Saya mengeluh.

Saya sedih, mujur saya ini keras hati kurang berair mata

 

Tinggalkan Jawapan

