Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

hey, i dont need any solution!! November 18, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 9:47 am

huwarghhhhh mengantok lagi.. sekarang ni masih terlalu awal pagi. nampaknya aku orang kedua sampai kat opis. takper lah sampai awal setengah jam adalah lagi bagus daripada sampi lewat setengah minit dan kena perli dengan orang setengah minggu.hoh. maccam baggus.

owhhh aku tengha melaui fasa sibuk sekarang dan aku tak akan online selama tiga hari. Ada workshop kat Putra Jaya sampai hari Jumaat. aku malas tol la dengan segala aktiviti yang bakal dijalankan ni. most of the time dengar presentation. dah tu yng paling menjengkilkan sudut hati aku yang mulus ni adalah adanya malam “retro”. hoh. aku sungguh menetang segala kerja tak berfaedah ni. kena beli baju retro la plak. hapekejadahnyeeeee..

tapi kan jeng jeng, untuk mengelakkkan kejadian kera sumbang pada maalm tersebut aku pun try la untuk mewujudkan diri aku sebagai retro. Ok cara untuk jadi retro adalah seperti berikut:

1. Rambut Afro- definitly aku tak akan pakai benda haram bagi umat islam ni..

2. Baju berkilau kilau, mesti ada bentuk bulat-bulat- this one aklu akan try cari petang ni klu adar

3. Seluar bel bottom semestinya- aku sungguh nyampah dengan seluar loceng bawah ni..

4. Kasut Wedges- this one i like, I got one yang betul betul tinggi and rasa terhuyung hayang bila pakai bagai angin menyapa lalang..sungguh asyik haha.

5. Aksesori- Spek mata besar, gelang bentuk bulat2 rantai labuh bentuk bulat jugak. Ni semua aku tak kisah kecuali spek mata macam mata belalang tu, hilang akal ke nak paaki spek tu dengan tudung.

Kesimpulannye aku tak merasa bahawa aku perlu ikut cakap mereka..

 

One Response to “hey, i dont need any solution!!”

  1. Budak N.9 Says:

    Kadang-kadang kita kena jadi orang lain untuk buat orang terhibur.


Tinggalkan Jawapan

