Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Ucapan hari lahir November 3, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 2:09 am

 

 

Lagi sejam aku akan bertolak ke Bahau. Segala preparation dah siap. So sekarang sambil minum milo o dan muesly, aku sempat baca-baca masej dari kenalan aku dan orang sekeliling.

 

Rasa bersyukur, kerana di hari ulang tahun kelahiran aku, masih ramai yang mengingati aku. Fared orang yang pertama wish, followed by Maizatul, then Ijan, Kak Yang and Abg Lah, Mas, nadiatulhusna, Ayah Nordin-ayah angkat aku, Jensjob-hehe, Awis, then, Muslimah mana tah, tapi aku rasa dia ni adalah miss. And the rest tak tau lagi. Thanks you all.Muacks!!! Ni lah orang orang yang akan ada bersama aku waktu aku susah dan senang.

 

Di hari ulang tahun ke-24 ini, aku berdoa ringkas sahaja. Aku tahu, Allah telah menuliskan segalanya, berapa panjang lagi umur yang bisa mengizinkan aku bernafas di muka bumi ini, berapa banyak dan apa jenis rezeki yang akan aku kecapi, dengan siapa jodohku dan lain lain lagi percaturan hidop. Justeru, doaku hanyalah agar ditetapkan iman, rezeki biarlah yang halal, jodoh biarlah yang baik dan yang paling penting, umurku di dunia ini diberkati sebagai jambatan ke akhirat supaya di sana nanti, aku ada kediaman jannah yang menanti.

 

 

Oh ya, apa sudah jadi, pihak Serb mengusir Kedutaan Malaysia sebab Malaysia sokong kemerdekaan dan mengumumkan kewujudan Republlic of Kosovo?apakah?oh aku jadi amat concern sebab sebahagian dari aku terbawa ke sana, tapi sesetengah darinya dah aku bawak balik, tak ingin lagi keciciran perasaan di sana. faham?

 

Tinggalkan Jawapan

