Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

Keanehan sebuah bayangan Oktober 31, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 6:38 am

Tiada perkara lain yang lebih mendamaikan jiwa dan urat saraf aku selain dapat melabuhkan diri dia atas sebuah bantal dan tilam nan empuk.ngangangahaha. semakin penat aku bekerja, semakin banyak tidor aku jadinya. Semalam aku memulakan pelayaran mimpi pada pukul 9.30 malam. Terlalu awal kan? Alahh aku bukannya bangun pukul 9 atau 10 macam zaman study dulu, sekarang bangun kul 5.40am babe. Haha… klu dulu aku tak reti nak tidor baring dalam LRT, sekarang aku dah terer bab-bab tidor dalam LRT nih, selamber jer. Cuma satu je, jangan sampai ternganga dan ayaq liuq meleleh dah la. Aku dan seni tidor memang tak dapat dipisahkan  lagi.  Bagi aku, tidor adalah satu misteri alam yang amat sukar difahami.sebab, sewaktu tidor, kita kan dibawa mengembara ke tempat yng kita suka dan impikan. Seolah olah segalanya nyata..dulu, klu orang tanya aku, sebab apa aku suka tidor, aku akan jawab sebab aku suka bermimpi. Yeargh. Kadang kadang hanya dalam mimpi kita dapat merealisasikan semua keinginan hati dan tiada siapa yang akan tahu apa yang kita mimpikan sebab tak akan ada bukti klu pun kita melakukan jenayah di dalam mimpi tersebut. Melainkan klu mimpi yang satu tu haha, memang akan ada bukti..

 

Tinggalkan Jawapan

