Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

aku masih blues Ogos 28, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 9:02 am

ooh aku masih seperti biasa pada beberapa minggu lepas. tapi aku berada pada graf adrenalin yang agak tinggi sedikit. banyak bender yang aku buat untuk menggembirakan diri sendiri, kerana aku terpaksa menanggung pelbagai kemurungan dan simptom simptom murung telah wujud seperti aku bercakap dengan printer dan kasut.

antara perkara best yagn aku buat pada 2 minggu kebelakangan ini ialah aku telah buat marathon tengok movie, Im Not Single and Meet Dave kat KLCC dengan Paan.lepas tu kami pi lepak lepak kat masjid KLCC smabil tengok orang berkepit dengan boyfren masing masing. Well aku dengan Paan masih single, tapi tengok cerita Im not single.

Seterusnya pada Sabtu lepas aku telah berkelana ke sebuah daerah di Gombak untuk ambik Robe- jubah konvo, uuuu sungguh tak lawa jubah ini. Tapi pakai jugak lah. yang magiknye, setelah dipakai aku rasa macam err lawa la jugak.

 

Tinggalkan Jawapan

