Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

aku dan sebutir biji cempedak Ogos 9, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 2:40 am

tajuk di atas adalah amat tidak kena mengena dengan apa yang aku nak tulis. cumanya, pagi ni lepas subuh aku terus pergi ke dapor sbb tak boleh tidor sebab bau cempedakkuat giler, jadi untuk menghilangkan bau cempedak tu aku pun terus panaskan minyak dlaam kuali, bancuh tepong, dan goreng sambil iron baju bunga biru untuk pi kerja. sekiaku berda dalam keadaan yang amat tak selesa lately.

aku tak tau apa yang terjadi kepada aku, tapi hal ni belaku last two weeks after i had an argument with my boss tentang pendirian aku untuk tidak lagi bekerja di sini.

then, everything seems goes wrong afterward.

si HH tu mesej aku tengah malam buta, nak menyatakan bahawa aku lah serangga perosak bagi kebahagiaan rumah tangga mereka(sekali lagi), degan menyatakan bahawa aku ni disanjung tinggi oleh kekasihnya tu.huh.

Kawan aku yang selalu berhubung dengan aku terus menyepi malah seolah-olah nak lari dari aku.

dan, sungguh. aku tak ada lagi kawan berbicara pasal aku..dan aku jagi macam vacuum dalam masa sebulan dua ni..sepi.sunyi. mmg nampak happy, nampak dikelilingi kawan2 tapi hakikatnya lain betul dengan apa yang aku alami. aku nak cari kawan yang boleh dengar masalah aku. bukan aku saja mendengar masalah mereka. sekarang aku percaya kata-kata kawan baik aku dulu. “berkawan akan indah klu adanya jarak dan batas”

 

Tinggalkan Jawapan

