Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

demi masa Julai 31, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 9:12 am

 bukanlah aku tidak mahu mencoretkan sebarang tuisan di blog ni, tapi aku selalu tak punya masa yang cukup. terlalu banyak kategori perasaan saya yang saya rasa malas nak tulis di sini.

perkara yang best berlaku 2 3 hari lepas ialah

1. Majalah EH! dah berada di pasaran dan aku telah sambar 1 daripadanya. Dayang Erika dan Dayang Suraya masih memburu parent mereka tetapi mengalami jalan buntu di pengakhiran fashionista..

2. aku menyedari bahawa phisically aku masih perempuan- hanya mereka tahu kenapa dan bagaimana.and I am so happy.

3. aku keluar dengan adik aku dan spend time seharian shopping di low yat and time square. adik ak mmg luar biasa.. dia telah buat benda yang orang lain susah nak buat. kenapa?

4. Aku kembali rapat dengan rakan rakan sekolah yang lama. rini hubungi aku, azirul masej dengan aku, lin bergosip dengan aku, nani suka bercerita dengan aku, agil pulak suka menyampaikan berita semasa pasal kawan-kawan yang lain. cuma fiza ja yang rahsia bila dia bertunang hari tuh. huh.apakah??

5. Aku dah hantar surat resign hari ni. haha. ini boleh buat aku gila babeng memikirkannya. berhenti bermakna tidak suka. andai dipecat itu namanya anda dibenci. pilih antara dua.

6. Esok aku akan pergi interview dengan CIMB. macam mana tu? bekerja sebagai Credit recovery executive. memburu penghutang kad credit..kata mereka, biar papa asal mama bergaya.

7. aku mejalin hubungan sulit(???) dengan seseorang yang aku amat senang berkawan dengannya. memang seorang yang gila gila, amat benci bila berbicara dengannya, tapi klu dia tak online aku rasa rindueeee sangat..

8. siri sindarela dah pun habis. bagi aku ni la siri tv yang paling best yang pernah aku tengok. ni la cerita paling realistik dan creative. meh aku tulis ringkasan watak dier yang aku cinta.

zoela- nama sangat pelik, sepelik perangai, dari tomboy jadi perempuan sejati kerana patah hati.klu aku pun tensen klu jadi dia bila dengar ayat keramat dari hussin

Hussin- watak lelaki paling lembap( dalam percintaan) kat dalam dunia. suka zoela tapi hanya mengaku di episod akhir- tapi malang dah terlambat.

Haidar- Jejaka impian aku haha. ada ciri2 lelaki yang aku suka, anak raja yang berani dalam semua benda..last2 dia pun tak kawen gk ngan zoe.

Mak cik Marry-cuba bayangkan cerita sindarela tanpa mak cik marry. mesti aku tak tengok. dialah yang menghidupkan drama ni dengan karaoke yang tak pernah ditinggalkannya.dia ngan anak dia mmg superb. mana la diorang cari makcik marry nih.

Tasha&tushii- adik tiri zoela. tasha mmg gedik luar biasa dan mmg best dan tushi sangat nerd. hoho.

hero pojaanku

hero pojaanku

 

Tinggalkan Jawapan

