Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

aku x cayer aku tulis ni Mei 7, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 8:04 am
tulisankuuuuEmail berikut telah ditulis 2 hari lepas. dan dengan e mel ni, segala kekusutan dalam hidup aku terlerai: Nama dan watak serta tempat telah diubah ntuk mengelakkan sebarang kontrobesi
Dear @#$%
first of all im sorry for late replying your message
2) reason: I cant send email via friendster-coz x verify emel- well,i buta IT. besides, today im running here and there to get my things done, only now i open my frenster.
3) at the first place i dont have an intention to reply your message but my guts tell me to do so after the second message because I hate makes people feel worry.
4) Correction: ultraman is never adress me with such yang,yayang, daling laling, bucuk,love, hani, mama, beruang, bee, cee, dee and what not. he addressed me as ‘kamu’. tau x @#$%, saya rasa macam sedang msg dengan cikgu saya sebab dia bahasakan ‘kamu’.
5) Yes we always message each other.but, it is previously. from now on, i refrain myself from doing so because he loves you more than ever and i know you damn in love with him.
6) For your kind information yani, i kenal ultraman masa tingkatan tiga, back in 1999. it has been 9 years. dia adalah cinta monyet saya. tapi disebabkan nama pon monyet, kami stop somewhere, i  ada balak lain after that, and I just forgoten him. tapi, tetiber terjumpa plak.
7) I am so sorry about the things that I asked you to erase in your myspace. please dont get me wrong. saya bkan suruh @#$% buang gambar @#$%dengan dia. tak. demi Allah. saya hanya mintak @#$% remove the testimonial yang ULTRAMAN  hantar to you back in 2006 yang ader perkataan yang boleh mencurigakan sesaper jer yang bacer. thats all dengan harapan xkan ader lagi yang curiga dengan @#$% and fULTRAMAN bila bacer testi tu.harap @#$% faham yer.kita kan perempuan..
8) You need not to worry about our relationship.I have no heart feeling toward him. as ULTRAMAN has mentioned to you, kami x mungkin bersama, tapi satu jer yang x betul, saya bukanlah milik sesapa sekarang ni..sebab yang paling penting dalam hidup saya sekarang ialah career saya yang baru jer nak mula. saya bukanla macam @#$% atau ULTRAMAN sendiri yang dah lama hidup stabil. saya baru nak merangkak. Percayalah, klu x caya, tanya lah LTRAMAN,  i devoted my life now only for my career.
.9) Tolong sedapkan hati dan perasaan cik @#$% bahawa saya dengan ULTRAMAN tak ader apa2 hubungan special pon, maybe, dia jadikan saya tempat untuk mengadu and kebetulan I came at the right time lepas korang brek dulu, and saya pon kekadang mnyusahkan kepala otak dia dengan menceritakan masalah saya dengan dia dulu. ok, saya x akan jadikan dia sebagai tempat biro pengaduan awam lagi yer cik @#$%.  thank you for being kind to me, hantar msg secara baik kat frenster and luahkan perasaan sendiri kat blog so that i understand you. I cant Imagine klu you call i and maki hamun, I bet i akan letak jer phone and diam sbb saya x pandai nak bercakap dengan orang, i mean i jenis yang x akan melawan sesapa jer. saya hanya pandai cakap klu terancang, and klu menipu otomatiknya saya gagap.
10) sila baca balik benda yang saya tulis di atas kot2 ader benda yang @#$% x faham atau x puas hati okay. i’ll wait for your feedback.satu lagi, semUa orang kat malaysia ni memaki hamun saya bila saya tulis dalm bahasa Inggeris. tapi itu lah saya, kenkadang saya sukar nak meluahkan apa yang saya nak cakap dalam bahasa melayu, things get better in english. bahasa melayu saya sangat berbunyi sastera. haha. dan, saya mintak maaf, saya dah janji ULTRAMAN yang saya akan doakan dia untuk mendapat semua yang terbaik.selalu. so saya terpaksa tunaikan satu2nya janji dengan ULTRAMAN  ni, walapun saya bukan orang alim, tetapi Allah mesti dengar doa saya dan tunaikan apa saja yang saya minta. satu lagi, saya nak tambahkan doa saya pada hari ni, supaya ULTRAMANdan @#$% x akan menempuh apa2 lagi halangan dalm hidup you all okay.
 
thank you very much
 

Tinggalkan Jawapan

