Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

tetiberrr April 19, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 6:43 am

tetiba aku rasa teringin

  • nak dok dalam panggung wayang plak, tengok cita papa ja lah yang best..
  • nak makan eskrim mcd cornetto, x pa satgi aku beli
  • nak pi lepak kat taman negara endau-rompin, tp x dak masa la plak.
  • tetiba aku rasa nak tidoq sepanjang hari- cam besa x dak masa
  • nak pi kundasang- best nyaaaa, bila nak dapat simpan duit ni, adik aku nak masuk u la plak, x kan x hulur sket2, kata dah keja…walaupun mak aku x tau gaji aku berapa sebenaqnya
  • rasa nak makan pa pa ja kat secret recipi. ermm kekangan kewangan
  • nak jadi suri rumah kepada CEO. huhu dok lepak goyang kaki kat rumah dan mengasuh anak2 dengan penuh intelek.huha
  • nak sambung study kat england, so that aku bleh ler menjelajah Europe maser summer break yang macam selalu aku tengok kat majalah tu..
  • nak back pack ke negara-negara Islam yang penuh exotika. tapi larat ke lutut aku ni???
 

Tinggalkan Jawapan

