Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

hariku harimau hujan April 1, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 10:12 am

hari  ni raser rilex ler sket kat ofice ni coz x yah terkejar2 wat surat untuk dihantar before 3pm..satgi kul 4 aku nak balik ke university kesayangan aku coz nak setelkan urusan kolej as well as depositkan cek mis. harahap jangan ler cek tendang mal kawan satgi, dah a pi pki vog2 tup tp bawak cek tendang, kan malu tu..

keja aku kat ofis hari ni adalah berkisar kepada hal hal comunication in which i have to do a follow p call to the companies that has been sent the letter to. hence in accomplishing this task ak dah minum ai madu and halia secukupnya and practice senyum sambil bercakap. senyum? definitly, even kita cakap kat telefon, and orang tu x nampak muka kita, tapi, bila kita senyum suara kita akan jadi lain. kedengaran ceria dan mesra. depa tAU KLU KITA NI WAT CALL SAMBIL MENGANTUK ATAU X CONFIDENT. SO DENGAN BERCAKAP SAMBIL TERSENYUM,akan cover la kita punya kelemahan yang lain.

RINdu- SeNdU 1

aku tetiber jadi jiwang karat yang amat merinduimu. benarlah kata orang, benci lama-lama boleh bertukar menjadi sayang, x sabar bertemu denganmu sebentar nanti..di saat aku sedari detik perpisahan kita semakin hampir di hujung tahun lepas, aku dah mula rasa x best, bayangkan hari2 tanpamu..awal tahn ini kita mula berpisah secara tidak rasmi, aku hanya bertemumu apabila malam menjelma sahaja dan aku terus meninggalkan mu tatkala mentari malu2 menunjukkan sirna nya di blik pohon2 yang rendang itu..namun hari ini, aku kembali kepada mu dengan satu tujuan yang teramat kejam. yaa aku ingin meminta fasakh darimu, sudah genap sebulan aku digantung x bertali.. mungkinkah tali2 itu tidak sudi lagi digantungkan olehku?

 

Tinggalkan Jawapan

