Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

terima kasih dunia Mac 22, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 11:33 am

terima kasih tuan tuan dan puan puan kerana sudi hadir memeriahkan lagi blog saya yang baru ditubuhkan ini. adapun saya ini seorang pengguna bari di sini.. jadi saya berkecenderungan ke arah eksperimentasi daripada implementasi..arakian tersebutlah inisiatif ini terhasil apabila aku asyik jeles apabila memerhatikan blog2 orang lain seta membaca kisah merapu mereka. pun begitu saya masih belom memikirkan lagi apakah konsep blog saya ini, sama ada ianya adalah sekadar HHTA *atau pun sangat consistant. wallahualam..

selebihnya saya memohon maaf kepada bos saya kerana saya menggunakan internet kat ofis tok buat benda2 ni semua.. alaaa bos, bossan aa asik keja manjang..

maka dengan lafaz bismillahh saya pun dengan ini merasmikan pembukaan blog saya dengan rasa teruja di tahap 110 darjah celcius..tenkiu..

*hangat2 taik ayam

 

Tinggalkan Jawapan

