Mayyaclassic’s Weblog

marilah sama sama hindari kebosanan dalam hiduppp

my life, my soul, my brain Mac 22, 2008

Filed under: Aku suka Semua — mayyaclassic @ 11:32 am

lokasi: sri gombak

masa: dekat- dekat nak maghrib

 aktivity: aku: sedang update blog

mis: sedang downlod lagu from u tube

nad: kat toilet

mai: sedang wat surat kot

Hari: Sabtu?????

Apa aku wat senja- snja sabtu ni kat Opis?

well, sebagai buruh paksa kami terpaksa ke opis untuk menyiapkan segala tugasan yang diberikan dalam duration yang ditetapkan. walapun x lah diseksa lagaknya seperti buruh paksa buat landasan ketapi kat vietnam tu, tapi jauh di sudut hati aku ni, terselit a jugak rasa x best..

tapi aku rasa dok kat opis ni adalah 4 kali lebih indah daripada menginap kat rumah kami yang kosong tu.. hatta kami bercakap atau buat bising sket pon akan jadi echo coz punya  la x dak barang2 huhu.

ni lah cara hidup org bujang yang baru merangkak mengenal dunia.. walaupun dalam seribu kepayahan, terpaksa jugak harungi.

hari ni ak berjaya menyipakan surat sebanyak 29, kira banyak a tu, ingat senang ker nak wat 29 surat tu, biasanya kklu aku wat 20 pon dah sempot, ni hari ni 29 tu aku wat dalam masa separuh hari jer. ni semua adalah bukti tahap efision ak dalam berkerja. nguahaahaha.

Klu org tngok kami kerja, mesti org kata kami ni workaholik, coz hari2 kami balik kul 9-10 mlm, tapi dah tuntutan keja nak wat lagu mana?huhu

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s